London!

Idag är jag hemkommen! Hemkommen från London! Borta bra men hemma är nog bäst. Har dock haft en fantastisk vecka med utbildning och London! Utbildningen var utom ord och jag har svårt att kalla mig frisör efter att ha sett vad människorna på Sassoon kan göra med hår! Det är konst! På en fruktansvärt hög nivå! Det är inte ett yrke för dem, det är en livsstil! Som dom är fenomenalt duktiga på att leva och leverara! Jag är hemkommen med mycket mer kunskap!

När jag och Patrizia, som även hon fick den otroliga chansen att åka över till London för att utvecklas, inte var  i skolan så hade vi så in i helvetes kul! London är underbart och vi är underbara! Shopping, spontanutgång, parkhäng och skitbra mat! Bilder kommer när jag får dem från Patrizia! Mina bilder är bara hårbilder, vilket också kommer få pryda denna sida! Men backstage är det Pat som står för!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0