one day baby, we'll be old

Har haft en fantastisk helg med fina människor. Pappa, Syster, Carina och Daniel är och har varit uppe hos mig!
Vi har varit kulturella, Vasamuseet och livrustkammaren på slottet, gamla stan, ätit, fikat, tappat bort varandra.
Igårkväll var vi och käkade, drack och hade så jävlar trevligt. Jag och syster övergav, efter många timmar och tomma glas, de andra för "bad taste" party och gayklubb! Fann en låt som jag inte kan sluta lyssna på! Dels för att den är utom denna värld och för att jag alltid kommer att tänka på min fina syster när jag hör den efter inatt!
 
Jag får ha dem en dag till, eller ja, imorgon åker de hem på kvällen! Sjukt tråkigt! Man saknar verkligen att ha dem nära. Kunna umgås, ta en fika, äta, bara vara!
 
Nu ska jag och min förkylning gå och lägga oss. Hoppas på att skilljas snarast möjligt. Tycker att fökylning är bedrövligt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0