vecka igen

Ja, fin jävlar vecka har det varit! Myst med hjärtat, fashion week, snabba cash och igår Lady Gaga i Globen!
 
Lady Gaga levde upp till varenda liten förväntning jag hade och lite därtill. Fantastisk scen, grymma dansare, grym sångröst!!!!!!! Vad ska man säga. Hon verkade vara en underbar människa. Stark och kännande. Hon värderade livet. tyckte man skulle ta hand om sigsjälv och sitt värde. Stå upp för den man är och inte vara rädd för att revolutionera! Tror att det hade varit fruktansvärt givande att föra ett samtal med denna kvinna, som förövrigt såg sig som en skapelse av oss, fans, människor.  Inte en kvinna.
 
Lugn lördagkväll förövrigt. Livet är fartfullt just nu och min kropp åldras när jag lever i detta tempot. Jobbet är galet. Riktigt galet. Roligt galet. Nu nästa vecka så börjar det lugna ner sig lite. Då tänker jag unna mig lite ny färg i mitt huvud. Jobbar bland färg och saxar och ändå är mitt hår inte färgat på snart 10 veckor. Jag har något liknanade en fartrand i skallen.
 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0